keskiviikko 27. toukokuuta 2015

Tulppaania, tulppaania!





Valikoima tällä hetkellä kukkivia tulppaaneja.
Minä rakastan tulppaania. Lapsesta asti olen ajatellut joskus laitan paljon tulppaania kasvamaan, koska olen talvella syntynyt ja olin harmissani kun en koskaan saanut kukkia syntymäpäivänäni. Äiti sitten kerran kävi kirkonkylästä ostamassa kolme tulppaania, kovalla pakkasella, tietysti ne paleltuivat matkalla, mutta silti rakastuin niihin. Nyt minulla on tulppaania!!!


Aamuaurinko valaisee kauniisti kadun puoleista pihaa

Pienet kymmensenttiset parvitulppaanit ja mirrinmintun nuppuja

Patjarikko luo hienon pohjan lilalle tulppaanille

Rivistö valkoisia tulppaania ja ruusun virkeä alku

Erikoisin tulppaani mitä minulla on

Pionia muistuttava tulppaani

Muistaisin tämän olevan papukaijatulppaani

Avautuvat ne varjonkin puolella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kevät 2018

Lumet on häipynyt, aurinko lämmittää, kaipuu pihatöihin on vallannut mielen. Monen harmin jälkeen voin hyvillä mielin aloittaa pihahommat. L...