tiistai 20. toukokuuta 2014

Tulppaanien värejä

Kevät on minulle selkeästi kaikkein kauneinta aikaa. Joka päivä aukeaa uusi sarja tulppaaneja. Aamuisin aikaisin minulla on kiire kuvaamaan, parhaat kuvat tulee aamu valossa. Olen kiitollinen kamerastani,joka on helppo kuvaamisissa.

Olen tosiaan ihastunut näihin

Katso, vesipisara

Mikä väritys

Mitkä raidat







En voi muuta kuin ihastella näiden tulppaanien väri sävyjä.Toivon myös, että kaikki te jotka katsotte näitä sivuja, pidätte näkemästänne.Kyllä kevät tuo värit jo maailmaan.

2 kommenttia:

  1. Kyllä ovat mielettömän kauniita! Ei voi kuin ihailla...meillä myyrät tykkäävät tulppaanin sipuleista, enkä enää suostu niitä sipuleilla ruokkimaan. Narsissit onneksi eivät kelpaaa, joten niillä mennään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen niin tyytyväinen "lumikista", paljon mielekkäämpi kuvata. Olet esimerkkini!

      Poista

Kevät 2018

Lumet on häipynyt, aurinko lämmittää, kaipuu pihatöihin on vallannut mielen. Monen harmin jälkeen voin hyvillä mielin aloittaa pihahommat. L...